Медвинська громада
Богуславський район, Київська область

ВИ І НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ: ПРИНЦИПИ ВЗАЄМОДІЇ

 

 

 

 

 

 

 

1. ЯКІ У ДЕПУТАТА ОБОВ’ЯЗКИ?

1. Підтримувати зв'язок з виборцями;
2. Не рідше одного разу на півріччя інформувати виборців про роботу місцевої ради;
3. Брати участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються виборчого округу, в організації виконання рішень ради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади або виборчого округу;
4. Вивчати громадську думку, вивчати потреби територіальної громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні;
5. Визначити і оприлюднити дні, години та місце прийому виборців, інших громадян, вести регулярний, не рідше одного разу на місяць, прийом виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення;
6. Виборці можуть давати своєму депутатові місцевої ради доручення з питань, що випливають з потреб відповідного виборчого округу чи територіальної громади в цілому.
7. Депутат місцевої ради періодично, але не рідше одного разу на рік, зобов'язаний звітувати про свою роботу перед виборцями

. 2. ЯК ДЕПУТАТ МОЖЕ ВИРІШУВАТИ ВАШІ ПРОБЛЕМИ?

1. Депутат місцевої ради розглядає пропозиції, доручення, заяви і скарги громадян, які надійшли до нього;

2. Депутат місцевої ради може направляти одержані ним пропозиції, заяви і скарги до відповідних органів які зобов'язані розглянути їх відповідно до закону і про результати повідомити заявника,
3. Депутат місцевої ради в межах своїх повноважень здійснює контроль за розглядом надісланих ним пропозицій, заяв, скарг виборців.

ЩО ТАКЕ ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ? 

Вимога дати офіційну відповідь з певних питань, адресована до органів державної влади чи місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ чи організацій.

ЩО ТАКЕ ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ?

Пропозиція здійснити певні дії, дати офіційне роз'яснення чи викласти позицію з низки питань, звернена до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ і організацій. 

3. ЯК МОЖНА ПОСКАРЖИТИСЬ НА ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТА?

Народний депутат – це не державний службовець, на якого можна поскаржитися у вищі інстанції та притягнути до відповідальності за його дії чи бездіяльність.
Однак, у Вас є можливість спрямувати звернення-скаргу на ім’я Голови Сільської Ради або у Комісію з питань депутатської діяльності і етики. Відповідно до Закону «Про звернення громадян», Вам зобов’язані надати письмову відповідь впродовж 30 днів 

4. ЯК СКОНТАКТУВАТИ З ДЕПУТАТОМ? 

ОСОБИСТО: прийти на прийом до депутата або на його зустріч з виборцями;
зареєструвати письмове звернення через Сільську Раду; 

ПОШТОЮ: надіслати лист-звернення у приймальню або до Сільської Ради на ім’я депутата за адресою вул. Шевсенка, 1, с.Медвин
ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ надіслати лист на електронну адресу, що вказана на офіційному сайті Сільської Ради http://medvyn.gromada.org.ua/
ТЕЛЕФОНОМ зателефонувати до приймальні депутата за номером що вказаний на офіційному сайті Сільської Ради http://medvyn.gromada.org.ua/

5. ДЕ ШУКАТИ КОНТАКТИ ДЕПУТАТА, ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРИЙМАЛЬНІ ДЕПУТАТА, А ТАКОЖ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ДЕПУТАТА? 

  • на офіційному сайті Сільської Ради http://medvyn.gromada.org.ua/

  • в Сільськай Раді за адресою вул..Шевченка, 1, с.Медвин;

  • у приймальні депутата;

  • на особистих сайтах депутатів або на їхніх сторінках в соціальних мережах

6. ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ ЗВЕРНЕНЬ ТА ЯКІ СПОСОБИ ЇХ ПОДАННЯ?

- Депутат може розглядати індивідуальні звернення від громадян, а також колективні від підприємств, установ чи організацій, органів державної влади, органів місцевого самоврядування чи об'єднань громадян. 
- Звернення може бути письмовим чи усним. Усне звернення має записати та зареєструвати відповідальна особа в Сільській Раді. Письмове звернення може бути передане особисто депутату чи до його приймальні або надіслане поштою до Сільської Ради на ім’я депутата за адресою вул. Шевсенка, 1, с.Медвин, Бославський рн. Київська обл.
 - Розрізняють три види звернень: пропозиція (зауваження), заява (клопотання) та скарга.

7. ЯКА ІНФОРМАЦІЯ МАЄ БУТИ У ЗВЕРНЕННІ?

  • прізвище, ім'я, по батькові депутата, до якого Ви звертаєтесь;

  • адресу, куди Ви направляєте звернення;

  • Ваші прізвище, ім'я, по батькові, адресу проживання, телефон;

  • суть справи, у якій Ви звертаєтесь: опис порушеного питання з викладом фактів та пропозиції щодо його вирішення;

  • Ваш підпис, дата;

  • перелік документів, які додаються до листа 

- Звернення подається у довільній формі. За наявності, додайте копії документів, які підтверджують викладені факти.
- Письмові звернення бажано надсилати поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

8.ЯКІ ЗВЕРНЕННЯ НЕ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ?

  • ті, які містять скаргу на дії чи бездіяльність самого депутата;

  • анонімні, тобто не підписані автором;

  • повторні звернення з одного і того ж питання, якщо щодо нього вже була отримана обґрунтована відповідь;

  • звернення, яке містить наклеп і образи, заклики до розпалювання різного роду ворожнечі;

  • звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку   

9.ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», письмова відповідь на Ваше звернення має надійти впродовж 30 днів.

 

З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про статус депутатів місцевих рад

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/93-15/page

 

ВИ І НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ: ПРИНЦИПИ ВЗАЄМОДІЇ